ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Saturday, October 07, 2006

kill all hippies

ihale açıyorum, gazeteye ilan verdim. ne bildiğinizi bildirmeyi taahhüt ediyorum. içinize nokta dalışla bir kereye mahsus iniş yapıyorum, iniş takımlarımı ve traş takımlarımı da yanıma alarak. sakallar akciğerlere iyi gelmeyebiliyor, daha önceki deneyimlerimden hareketle. içinize giriyor, sorunu buluyor, çıkartıyor ve size gösteriyorum. nerede takılmışız? ortaokulda astronot olmak isterdik hepimiz, peki ya sen gerçekten bunu istemişsen? NEDEN YAPMADINNN!!!??!? çok mu bağırdım, özür dilerim. didaktiklik benimkisi, dikkatlilik, dakiklik, diktatörlük, diklik.. gerçekten kusura bakma.

ne istediğini bilmenin bilgisi temelinde, öyle terapilere falan da ihtiyaç yok. insanoğlunu konuşturmak için çok eskiden beri bilinen bir yöntemim var. misal geçenlerde kuzen2 ile yaptık bunu, barda içerken laflamak. bazı gerçekler acı verici olabilir, dann diye yüze çarpabilir. ancak ne istediğini bilmek için, akciğerlere, mideye, bağırsaklara dolanan ve nihayet kalbe doğru giden yolu artıklara boğan, kalbin etrafını sarmış yeşilimsi/balgamımsı partikülleri ayıklamak gerek. bunları ayıklamakta kısa süreli acılara neden olabiliyor. sadece 1 saat mi, 1gün mü, olmadı 1 ay mı? daha fazla acı verdiği görülmemiştir. geçici ve öze inmek için kurtulunması gerek şart olan şeyler.

son olarak yok benim öyle bi dalma ve çıkarma yeteneğim, kimse anlatmazsa bişi anlayamazsın ve sadece birbirleri için kıymetli insanlar anlatırlar ve dinlerler. kuzen2 için hayırlara vesile olmasını dilediğim bişi bu, ama eskiye rağbet olsa bit pazarına fetullahcılar dayanırdı.

günün anlam ve öenmi için;

you got the money, I got the soul
can't be bought, can't be owned

demiş primal scream yıllar önce..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home