ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Wednesday, September 13, 2006

saydım kaç günüm aynı,
saydım kaç gecem aynı,
saydım kaç gün oldu..
bunların hepsi biribirinin aynı..

böyle demiş ünlü bir türk büyüğü.. bugüne dair müsait bir yerde düşünecek var, diyecek kadar önemli hadiseler var. hemen gündem maddelerine geçiyorum.

oturma planımız belirlendi.
yöneticim cure dinliyor, haneke seyrediyor, cnbc-e bakınıyor, jazz fesitvallerini kaçırmıyor.
ceket aldım. iyi para verdim. iyi oldu ama..
yeniden cm oynamaya karar verdim.

yeniden cm oynamaya karar vermek önemli bir dönemeç, şimdi bunu derhal gerçekleştiremem zaten, bilgisayarı oyun oynanır bir hale getirmek gerekiyor. yavaş yavaş..

her şeyin haricinde bugün türklerin define ararken ığdır kalesini yıkabildiklerini okudum ki bu gerçekten "türklüğümüzün ispatıdır"..
yarın için iddaa kuponu yapıcam, 200 ytl hedefliyorum.

buraya da böyle günlük gibi yazmak ağırıma gidiyor ama sanırım buraya yazmanın amacı buymuş, ne saçma..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home