ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Monday, September 11, 2006

yenmek ve yengi üstüne

ben yencem lan çekil şöyle kenara

ilk evvela, benim öyle hırslarım yoktur.. hayata karşı duruşum " azıcık aşım kaygısız başım" mottoludur. mottoludur benim duruşum, öyle düsturmuş, ana fikirmiş bilmez.. avrupaidir yani..

siz böyle konuşan bir adamın düsürtlüğüne ne kadar inanırsınız? ben inanmam, hırsları yokmuş.. yaşamsal hırs? ba ba bababa.. o ne demek lan, mercimek çorbası? hı? o ne demek? hırslısın arkadaşım işte, ben yencemcilerdensin. yenemeyince derin bir of çekersin, içine dışına kesik kesik ve saykomanyak nefesler alıp verirsin. kafana takarsın hem, gece uykunda gelir seni bulur da, ananın kıçına kil çaldığı o meşhur ve meşum sopayla kovalarlar seni oyunun gözlemcileri.

ben hayatta yapmadığım hırsı, oyunlarda gösteriyorum.. böylece bir tarafımı doyururken hayatta karşılaştığım başarısızlıklarda daha az yıkıntı yaşıyorum..

oldu canım, gel taksim parkına da sana konsantre bir eğitim vereyim bankların üzerinde. umarım hoşuna gidecektir.

yalnız ben yencemci bendeniz için durum tam da böyle gibi (sayın emel sayının ayağı çizgideymiş.)

ben yencem üstüne kafamda türettiğim çok fazla erdemsel malumat var. yazacağım yeri geldiği gün hak ettiği şekilde, teşhirler dünyası bu dünya, salı pazarını kaldırmasınlar her ne kadar trafiğe engel oluyorsa da.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yenmek için oyna, oyun dediğin şeyin maksadı budur. Tanju Çolak ' ın futbolculuk döneminden bir lafı vardır aklımda kalan; minyatür kale gazozuna maç bile olsa yenmek için oyna. Sen kazanabilmeyi bil ama kaybetmeyi de seçebilirsin burun deliklerin büyümeden.

Bazıları stil sahibidir bir beşlik yapmadan çatalına değdirmeden topu kalenin zevk almazlar gol atmaktan eyvallah kaybedebilirler onlar ve bu onların tercihi olur yukarıda bahsettiğim kaybetmeyi tercih eden ve kazanmayı bilenler onlardır aslında. ( bkz. Eric Cantona futbolu bıraktı antrenörmü oldu menejer mi oldu spor yorumcusumu ? hayır hiç biri olmadı shakespeare sinema uyarlamasında rol aldı. Zidane da şaşırtır bizi bak gör finalde güzel koydu kafayı gerçi o yeter. Sanatçı çocuk gerçekten zidane.

Hayat da böyle bir şey zaten ama düdük çaldığında elini sık rakibinin gidip birlik de bira için burun delikleri büyümesin minyatür kale bölünmesin. Salı pazarı kaldırılmasın, taksim parkında millete hayat dersleri verilmesin fair play olsun yani centilmenlik kazansın haha

ama etyenim fena yediniz 90+1 de olimpos da ben atmıştım hemde bak burun deliklerim kabardı şimdi
ahahaha

afsin

6:56 PM

 

Post a Comment

<< Home