ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Friday, September 08, 2006

yeni bişiler..

1 buçuk senelik bir stresin ardından, sabahları kaymak rifreşliğinde uyanıyorum. yüzümde mutluluk dolu bir gülümseme, etrafıma nurlu ışıklar saçıyorum. atatürk müyüm, yoksa 2 saattir konuşuyorum ve bir kez bile atatürk demedim mi, ayrıca a'lar neden büyük değil, bilemiyorum. bizim saygımız şekilci değil deyip, 80 kuşağı dingil gençleri gibi bir bahane buldum şimdi.. kuskunç.. bunu da sözlükte gördüydüm.. adamın biri kusunç ya da kuskunç gibi bişi yazmıştı, ardından bütün kodamanlar yüklendiydi adama.. adamın biri işte.. benim gibi.

bir arkadaşımı diğer bi arkadaşıma burcuyla yapmak üzereyiz.. gayet heyeacnlıyım, ben gol olacağına dair derin inançlar taşıyorum. zira ikisi de mülayimin çnde gideni ve bayrak taşıyanı hatta mihenk taşlarıdırlar. güzel olacak hr şey.

burcum en büyük, burcum en şahane!

1 Comments:

Blogger steerpike said...

aooovvv kimler yapılıyor bakayım, bir haber et bana, feci merak ettim.
burda hava soğuk ayaklar buzparmak kıvamında. mızıkacılar sakin.
fenerliler y. yiyo afedersin :P

8:14 AM

 

Post a Comment

<< Home