ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Monday, September 11, 2006

senin için

senin için şöyle böyle diyolar.
senin için öyle böyle değil diyolar
senin için bi eğil de altını görelim diyolar
senin için lütfullah kayalar
senin için kurumuş, öylle diyolar
senin için ölmeye değmezmiş, doğru mu diyolar
senin için ne diyolar duysa da inanma
senin için kan, nefret, gözyaşı.. hepsi bir arada
senin için fırlattım bu füzeyi, sivilleri hedef aldım senin için..
senin için yağladığım yalan mı
senin için cami yıkılmış ama mihrap şahane diyolar
senin için mikropmuş ama dışın tajmahalmış diyolar
senin için ne diyolarsa inanıyorum. salağım.
senin için gümrük muhafaza müdürü diyolar
senin için sağ yanıma vursa da dönmez sol yanağım diyorum.
senin için ölmeye değer biliyorum
senin için değmezmiş bilemedim
senin için merkezkaç kuvvetiyle sarsılmakta beis görmez diyolar
senin için ne diyolardı valla aklımdaydı
senin için dağları delen ferhat bu işte, nası salak di mi?
senin için gömlekleri ütüledim, yıkadım. beyazlar şamda, renkliler beyrutta
senin için gazinoyu kapattım, seni de eve kapatıcam
senin için hindistandan bilişimci ve çinden son ütücü getirdim.
senin için parti düzenledim, genel sekreteri oldum, rahşan oldum.
senin için kontrgerilla eğitimi alıp dağa çıktım.
senin için benim için ne iyiyse o iyidir
senin için iyi olan benim için de iyi oalcak değildir.
senin için kimin için, için için..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home