ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Wednesday, September 20, 2006

herkesin bir rengi var, ruhat'ın mengi'si var.

otobüsteyim.. hoop bi amca bindi, nasıl gri nasıl böyle muğlak.. gri bu amca, gri gri bakıyor bak.. sevsem mi sevmesem mi bilemedim.. geçelim, kafamı çevireyim..

otobüsteyim.. hoop yanıma bi kız oturdu, sarı turuncu benleri var sanki yüzünde, yuzunde.. can alıcı gıdıkları dizinde, dizindeee.. bu da böyle alternatif bir tip işte, taksim kadıköy eşrafından, hani şu üstüne kusmak istediklerimizden, adını söyleyemediklerimiz.. onlarda saydam misal, ali saydam da beyaz asçlıydı di mi, o mesela tüm beyazlığına ve tontonluğuna rağmen tam bir füme.. füme saydam..

ne kaldı kırmızı kaldı, burcum kırmızı.. kırmızı burcum benim.. ateş gibi böyle, şahane bir kırmızı elbisesi var, giyiyor deli ediyor beni.. kırmızı tonlarda bir makyaj ve kırmızımsı saçlar, ona kırmızı çok yakışıyor. kırmızılım sana yandı canım diyor, bu mevzuyu daha da avama dökmeden kısa kesiyorum. aviva hayat emeklilik.

ben maviyim bence, bazen yeşil.. huzura doğru koşmak istercesine maviyim ve yeşilim.. mavi yeşil bir alg olmalıyım.. akçakoca dinginliği olmalıyım.. mavi bir muammer olayım da, ben de otobüse bindiğimde bu adam mavi.. yeşille mavinin birleştiği bir dam desinler.. ben de her şey dahil 100 euro yarraam diyim, kaçsınlar.. uçakla seyahatlerde %10 indirim diyim, çocuklardan para almıyorum ama 8 yaşında azman azman çocuklarınızı getirmeyin diye ekliyim. turizm sektörünü baltalıyım maviyle yeşilin birleştiği ve bana bir şeyler dediği bu yerde..

(anıl da mavi yeşil lan bu arada..)

bu sahilde bu sahilde.. bekliyorum bu sahilde.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home