ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Thursday, October 19, 2006

burcum yaz dedi

evet burcum bana bunu yazsana unutmadan dediği için yazıyorum.

küçükken anılla bayramda topladığımız paralarla milyarder, hepsi benim, gırgır, nası başkan oldum, nası orman mühendisi buldum gibi oyunlar alırdık. millet parayı çatapata, kız kaçırana yatırırdı. biz gider bunları alır saatlerce oynardık. gariptik lan baya kuzen, de mi?
evet yine bir bayram gitmişiz, milyarder almışız.. oynamışız vs.. bayramdan sonraki pazar ben saati 6'ya kurdum. yaşım 12 13 falan..sabahın 6sında kalktım, oyunu kurdum. kasadan paraları siyah ve kırmızı renkli piyonlu insanlara paylaştırdım. siyah renkli oyuncu biraz acımasızdı, paraya sıkışan kırmızı renkli oyuncuya borç vermezdi. kırmızı renkli oyuncu kız gibi oynuyodu, çok hırslı diildi.. bana benzemiyodu yani hiç, ben yencem demiyodu.. genelde de hep siyah renkli oyuuncu kazanıyodu.. asıl saçma olan sabah 6'dan 12'ye kadar bu danışıklı dövüşü oynamam benim. deli miymiim acaba burcu? tuğçe sen de yorum ver.. ben baya baya heyecanlanıyomuşum haftaiçi okulda falan, pazar sabah 6'da kalkıcam, milyarder oynıycam diye.. bu ne lan?

siyah renkli oyuncu saat 11'e doğru oyunu iyice domine ederdi, paraları alır götürürdü.. kırmızı renkli oyuncu da frp'nin ruhu doğasıyla ezilen taraf olurdu, 12'de evdekiler yeni yeni uyanınca manyak mısın oolum sabah sabah bakışlarıyla beni kahvaltıya çağırırlardı. sarı sarı minderlerin üstünde süper zaman geçirdim ööle ya da bööle.. karışma volkan bana..

3 Comments:

Blogger rot said...

azcık delisin sevgilim ki bu baya mutlu ediyor beni. sevmiyom safi akıl insanları ben. bi de bizim de sarı minderlerimiz vardı eski koltukların minderleri süngerdi içi bööle ben de onların üstünde kitapk okuyup oynardım. hey gidi günler.

5:42 AM

 
Blogger etyen said...

senin delinim ben
deliğim gözü kara deliğim
kara deliğim ben
kıçı karam başı karamelam

6:54 AM

 
Blogger ralphie said...

kuzen lan ben de sabah 05'de kalkıp teleon'da riçi riç seyrettiydim bi cumartesi günü de, babam yakalayıp senin kafana sokayım dediydi.

yanlız değilsin kuzen.

ha bu arada aynı bayramda walkman dergisinin verdiği cenk eroğlu kasetine de uylamıştın sen, sabah akşam dinliyodun diye hatırlıyorum. (sonra üstüne snow-informer'mı çektiydik biz onun?)

3:01 AM

 

Post a Comment

<< Home