ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Thursday, December 07, 2006

türkçede her şarkı vincente del bosque şeklinde söylenebilir.

dünürüm geldi geçen marsilyadan
bana halı getirmiş, dedim deli misin sen ya, sen deli misin, burda halı yok muydu dedim..
bozuldu ses etmedi bu, free shop'tan aldım dedi, dünürüm dedi..
sırafelfiler muhtarına gittik dünürümle, serdik halıyı muhtarın önüne..
muhtar dedi kaç para istersiniz?
biz dedik, para mara istemeyiz.. yolları genişletin yeter. sırafelfiler çok dar, yürünmüyor akşamları..
peki dedi muhtar aldı halıyı, attı cukkaya.. yolları genişletmek boynumun borcu dedi.
dünür bozuldu tabi, halıyı jediye getirdim niye elalemin muhtarına peşkeş çekiyosun dedi.
marsilyalı bir kadın bulmuş, onla evlenmiş, burnu ve götü kocaman olmuş ama..
dünürüm geldi marsilyadan, çok sevindim ani ve keyfelliden.
muhtar aradı neyse uzatmıyım.. bi ara görüşelim de benim evde kıyma yiyelim dedi.
allah allah dedim, olur olur dedim sonra, anlaştık kapattık..
ertesi gün benim dünür aradı, şaka yaptım ben sana dedi.. aldığım halı bünyan halısıydı, muhtar sırafelfiler muhtarı değil dedi, benim ortaokuldan koro arkadaşım dedi. böyle dedi dünürüm.

sıkıntıdan kendimi sikicem şimdi.

1 Comments:

Blogger steerpike said...

annen aradı sen yokken. yokken sen annen. yokluğunda çok kitap okumuş, okumuş özetlemiş. kitabın adı, kitabın yazarı, kitabın anafikri, kitabın konusu. yazmış da yazmış. sen ne yaptın yokluğunda dedi bana, ben ulysses'i yazdım sen ne yaptın dedim ben de. hadi ordan dedi. yemedi.

4:15 AM

 

Post a Comment

<< Home