ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Thursday, February 28, 2008

bir yerde..

bir markete gittiğimde alacağım ilk şey her zaman market arabasıdır.

bir otele gittiğimde yapacağım ilk şey o da numarası bu da numarası diyerek ortamda buz gibi bir hava estirmektir.

bir havuza girdiğimde gireceğim ilk yer su dolu acaip bir çukurdur.

bir lunaparka gittiğimde bakacağım ilk yer lunaparkın kapısıdır.

bir işe girdiğimde oturacağım ilk yer iş yeri tuvaletidir.

bir umumi tuvalete girdiğimde duyacağım ilk ses huzurla sıçılan kakanın suya düştüğünde çıkardığı sestir.

bir gazeteyi elime aldığımda ilk bakacağım yer piyale madra karikatürüdür.

bir akvaryuma elimi daldırdığımda alacağı ilk şey balık yemidir.

bir koroda şarkı söylemeye başladığımda ilk söyleyeceğim parça sürtüştüm pilim yandı'dır.

bir ormanda ilk yiyeceğim şey zehirli mantardır.

bir evde ilk aradığım şey goodyear kar lastiğidir.

bir hücrede ilk özlediğim cisimcik golgidir.

bir blog'da tek geçtiğim özellik olay örgüsüzlüğü ve kelime görgüsüzlüğüdür.

ne dedim ben demedim ne dediğimi iyi biliyorum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home