ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Tuesday, February 26, 2008

AYLARDAN SONRA MERHABA PAKİSTAN

Aylardan sonra merhaba Pakistan;

Çok umurundaydı milletin. Aslında burada çok da umurundaydı demek isterdim ama da'nın yazılışının da'mı yoksa ta'mı olduğundan emin değilim. yazmış kadar oldum neyse..

metroya bindiğimde tam da ekşi sözlüğün ağzına layık ufak tefek detaylar beynime gücum ediyorlar. ekşi sözlük yazmak için eskisi kadar heveslendiğim bir yer olmadığından, blog'lara yaraşan bu tip ufak tefekleri aklımda tutmaya çalışıyorum. ancak işbu mevzular, metrodan indiğimde tamamen unutmuş olacağım ayrıntılar olarak zihnimin derinliklerine gömülüyor.

yazma konusunda kuzeni ve burcu'yu az buçuk örgütledim. avşar'ın maşallahı var zaten; görgün'e de jus cogens bir tavırla bunu söyledim miydi; baharla gelen kutlu blog haftalarını hep birlikte yaşayacağız. festivali görecek bu sayfalar festivali..

bir şiirle veda edesim var;

seydişehir aliminyum spor
mke ankaragücü
yumrutalık boru hattı
ne güzel kelimelersiniz..
siz
benim adı konmamış çocuklarım
ve vasilerimsiniz.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home