ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Friday, September 07, 2007

Ropörtaj

Türkiye'ye geldiğiniz için çok mutluyum ve bu röportajı yaptığıma da inanmıyorum. Onur duyuyorum.

Genellikle röportajın ilk birkaç dakikasında böyle düşünüyorlar, daha sonra rahatlatıyoruz biz, merak buyurmayın. (gülüşmeler, gülüşmeler) Aloveralı çay ister misin ?

Hayır teşekkürler. Öncelikle İstanbul'u nasıl buldunuz, bunu öğrenmek istiyorum. Sizi İstanbul'a getiren şey neydi?

Alovera'lı kuşburnu demledim, içer misin? Sıcak sıcak?

Sağolun almayayım. İstanbul güzel şehir değil mi? Ne düşünüyorsunuz Türk insanı hakkında?

Aloveralı terlik verelim ayağına, ayak damarlarındaki kan akışını hızlandırıyor, beyindeki kılcal damarların açılmasını sağlayarak zinde kalıyorsun.

Teşekkürler, hiç zahmet etmeyin. İstanbul'da en çok nereleri sevdiniz? Gezerken neler düşündünüz? Türkler nasıl insanlar, bizi nasıl buldunuz? Ben güzel miyim?

Aloveralı lokum yer misin?

Çok sağolun fakat rejimdeyim. Türkiye'deki hayranlarınıza ne demek istersiniz? İstanbul'a ilk gelişiniz mi? Boğazı nasıl buldunuz? Türk insanının misafirperverliğinden etkilendiniz mi? Sıcakkanlılık deyince bundan böyle aklınıza ilk Türk inanı gelecek diyebilir miyiz?

Aloveralı kedi vereyim mi evine? Beslersin, ömrünü uzatıyor.

Hayır kedilere alerjim var ama çok naziksiniz. İstanbul'a bir daha gelmek ister misiniz? Hayranlarınıza ne diyeceksiniz?

Aloveralı deterjanla yıkanmış gömleğimi koklar mısın? Gel kokla şifa niyetine.. Aloveralı..

Benim burnum koku almıyor, üzerinize afiyet zatürre olmuşum da.. Çok düşüncelisiniz teşekkürler. İstanbul'a bir daha gelseniz almak istediğiniz nickler hangisi? Kapalıçarşı'da kazık yemenin, BoğazDa balık yemek kadar güzel bir şey olduğunu anladınız mı?

Aloveralı sevgili verelim sana, seviştikçe kendini bulursun. Zihnin açılır, on yaş gençleşirsin.

Çok güzel bir hediye ama bunu kabul edemem. Benim sevgilim zaten var, halk benim sevgilim. Neyse; son olarak İstanbul'u nasıl buldunuz? Beğendiğinizi umuyorum ki yüzünüzde hınzır bir gülümseme var?

Aloveralı deniz börülcesinden bir tat hele bakalım. Bunun gibi güzel bir şey yedin mi hiç ömrü hayatında, ondan sonra devam edelim röportaja? Ha?

Ebeyin amı.








Labels:

3 Comments:

Blogger ------ said...

Muhaha süper yaw çok güldüm saol :D

7:14 AM

 
Blogger bohemian-jesus said...

yasanılması cok olagan anların sahidi olmus wallaa puuf bu kdr eglenip ne sacmaladıysammm :) super

7:58 PM

 
Blogger soyulmak istemeyen portakal said...

"patronla yenen öğle yemekleri"nin ardından böyle güzel birşey geleceğini tahmin etmişdim de bu kadar da gülüceğimi bilememişim =))
aloeveralı sözcüklerim var okurmusun =) ruha iyi gelir..nefesi açar...gözlerini ferahlatır .. belki... :)

4:45 AM

 

Post a Comment

<< Home