ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Friday, June 22, 2007

bibi

- benimle bu haftasonu sırıkla atlar mısın?
- seve seve canım.. seve seve..


- bu çarşamba ne yapıyorusn?
- bi planım yok, sen?
- ben fotokopi çekicem çamlıcada. bana katılır mısın?
- hiç sormıycaksın sanmıştım.. hınzır seni. ihihihi


- kasım ayının sonunda bir planın var mı?
- yok neden sordun ki?
- iki nokta arasındaki en kısa mesafeyi ölçmek için balada gidicem. benimle balada gelir misin?
- hiç sormıycaksın sanmıştım. yanılmışım.


- benimle oryantasyona gelir misin?
- neyin oryantasyonu kimin oryantasyonu?
- roberto carlos için fenerbahçe oryantasyon programı hazırlamış. bu carlos'un uyumu için çok önemli.. gelir misin benimle?
- kulağa hoş geliyor. bir daha desene?
- oryantasyon.


- pazartesi boş musun?
- işim var ama kesin değil. noldu?
- eve gidip güneş gözlüğü ile dolaşıcam. benimle bu güzel anı paylaşmak ister misin?
- senin şu insan sevgisiyle dolu yüreğin yok mu!.. tabiki paylaşırım.


- benimle hayalarımı paylaşır mısın?
- senin hayalarını yerim ben.
- hayallerimin kadınısın sen.
- hayalarının hastasıyım ben.
- düüt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home