ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Tuesday, May 22, 2007

atasözleri

Hayat her gün bir atasözünü tecrübe etmemizi isteseydi; en azından hazırlıklı olurduk.

- bugünün konsepti "beterin beteri var."
- yani bugün beter şeyler yaşayacağım. sonra daha beter şeyler olacak ve günü best better ile tamamlayıp, ilk beterliğin aslında o kadar da beter bişi olmadığını anlayacağım.
- sevimsiz.
- beter.


"ayağını yorganına göre uzat"

- bütün gün şimdi sen yat burda.
- ee?
- ben de yorganı üstüne örtücem.
- evet..
- ayağını biraz dışarı doğru çıkar, kısa zaten yorgan kendi de çıkar.
- eee?
- yorgana göre ayarla kendini, debelen.

" tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış. "

- hah getirdin mi tavşanı?
- getirdim, al.
- şimdi bunu al otlat dağın eteğinde.
- tamam.
- sonra dağın zirvesinden bi taş yuvarla, ufak olsun. telef etme hayvanı. sonra küssün bu dağa.
- tamam tamam yuvarlarım ben merak etme.
- şimdi hayvan küssün, küssün ama dağa da söyleme bunun küstüğünü.
- yok yok aramızda merak etme sen.
- sonra al getir tavşanı. kamera şakası de, duygularını alalım.
- ben acaba yanlış mı yapıyorum seninle çalışarak?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home