ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Monday, May 21, 2007

ayı hizmetleri servisi

- aro iyi günler.
- buyrun ben mendebur, nasıl yardımcı olabilirim?
- mendebur bey iyi günler.
- iyi günler efendim. sorunuzu alayım.
- iyi günler aro.
- efendim buyrun dinliyorum.
- iyi günler. hoşçakalın.
- iyi günler efendim.


3 dakika sonra;

- aro iyi günler.
- buyrun efendim ben mendebur. nasıl yardımcı ola..?
- aro ben az önce de aramıştım.
- evet efendim hatırladım.
- iyi günler aro? aro aro?
- duyuyorum, sizi dinliyorum?!
- az önce de aramıştım ben.
- ee öö eveet.. evet?
- iyi günler daha önce görüşmüştük. iyi günler aro?
- beyefendi dalga geçiyorsaız bu hiç komik değil.
- aro iyi günler. (kopar..)
- bir de gülüyorsunuz, ben bu şartlarda daha falza insan olmayacağım. öğğaarğğğghhhhhhh
- aro aro anam adam ayı oldu.
- ğoaarggghaaaaaaa oaarvv goaarhzzzzzz
- iyi günler aro?
- aro?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home