ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Wednesday, April 25, 2007

İçimdeki küçük Volkanlardan bir tanesi bugün beni apolitik olmakla suçladı. Hemen bastırdım ayaklanmayı, sus lan sus dedim. Bu bilinçli bir tercih dedim. Ben bunun ilmini okudum, ilmi güzeldi bunun dedim. Ama puştluktan başka bir şey değil dedim sonra. Sustu, bu küçük volkanlar hep kulaktan dolmalarla bok yiyorlar.

Konuştuğum laf ancak küçük Volkanları ikna edecek cinstendi. Albert cinsten.
Nabza göre şerbet verebilmek meziyettir. Bu nabza göre şerbet işi de Türk işi bir iş. Binevi siyaset yapmışım yani. Yeterince apolitik olmadığımı kendime bu şekilde kanıtlıyorsam vay halime. Vaaay Halime naber, nasıl gidiyor Moda şubesi? Çocuklar kolibasili.

Kömüş getirdi Bilal Bey, özür mahiyetinde. Önümüze yaydık, yiyoruz bütün ofisırlar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home