ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Tuesday, May 08, 2007

yalan duydu mu "siktir" diyen adam

1. kadın: şimdiki müdür hiç insancıl değil.
2. kadın: hıhı, ben izin istedim taşınma için vermedi. halden anlamıyor.
1. kadın: ziya bey böyle miydi?
2. kadın: yaa.. mükemmel bir insandı. gelir hatrımı sorardı, nasılsın derdi, kızının fotoğraflarını bilgisayardan gösterirdi. arada bir kafasını kaldırır ceee derdi tüm ofise.
ben: siktir ordan..
1. kadın: ne dedin volkan?
ben: bişi demedim.
2. kadın: hmm.. ziya bey'den izin istedim. 34 gün kafa izni verdi. git gelme dedi, seviyordu beni..
ben: siktir..
1. kadın: duydum, duydum ben küfrettin sen. duydum..
ben: bişi demedim ben.
2. kadın: ayol ben de duydum. küfrediyor bu uluorta.
1. kadın: dur bi daha deneyelim. ziya bey partiler üstü bir insandı. mesihti ziya bey.
ben: hassssssiktir lan ordan..
1. kadın: ben demedim mi ben demedim mi? vay başımıza geleen!??
2. kadın: hayır ben ziya beyin asilliğine zarar geliyor diye üzülüyorum..
ben: siktir lan.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

hahahha

2:16 AM

 

Post a Comment

<< Home