ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Tuesday, May 22, 2007

oldu o zaman.

A4 kağıdı koleksiyonu yapan bir arkadaşım var. Kendisi her seferinde farklı A4 kağıtlarını koleksiyonuna kattığını sanıyor. Onu bozmuyorum. Bundan mutlu olduğunu düşündüğüm için. Ancak beni kızdıran bir embesille arkadaşlık ediyor oluşum. Bunu neden yaptığımı Ali Kırca'ya sordum. ATV stüdyolarına canlı bağlantı yaparak konuştuk. Arkadaşım da dinlemiş. O kadar embesilki kendisinden bahsettiğimizi anlamamış. Embesilliğini içsel bir itkiyle dışına dışına mı itti bilemem. Bildiğim A4 kağıdı koleksiyonlarını bana her fırsatta gösterdiği. Sanırım değişiklik arıyorum.

- bu akşam saltınz of dı dense gidiyoruz, fazla biletimiz de var, senin de gelmeni istiyorum.
- olmaz bu akşam havai fişek gösterisinin galası var. ona katılmam lazım.
- başka akşam gideriz o zaman. ben yalan söyledim, biletim yok. sana aldırıcaktım ayrıca bileti, param da yok. artı param var. altınım, tahvilim ve kağıtlarım yanı sıra artı param var.
- sevgi gösterileri var sonra da oraya gidicem.

Bunun çocuğu ne diyecek?
Babamın a4 kağıdı koleksiyonculuğu dolayısıyla ilkokulu kastamonuda boyadım.
yine babamın koleksiyonculuğu dolayısıyla ortaokula merzifonda taş attım, camını kırdım.
son olarak babamın siktiğimin koleksiyonculuğu dolayısıyla liseyi turgutluda ıslattım hortumla.

bunun çocuğu da böyle, bunun gibi.. o da içinde meşrubat kelimesi geçen kitapları toplayacak ve daha bir sürü şey..

ikis ısparta halısı, ikisi makina halısı olsun. sıralama da aynı olsun..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home