ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Tuesday, February 26, 2008

özlemek

bakın ku klux klan'lı jennifer özlemeyi nasıl tanımlıyor;

"yanni çok hırçın bir adamdı. onunla 3 ay beraber oldum. çok şiddetli bir kavgayla ayrıldık. sonra başka bir şehre gittim ve 1 yıldan sonra geri döndüm. döndüğümde bir arkadaş gibi tekrar görüştük. o kavgaları yapmamış gibi hem de. uysallaşmış, çocuklaşmıştı. naif daha doğru bir kelime olur aslında. 2 hafta önce bir kazada öldüğünü duydum. en yakın arkadaşını internetten bulup, yanni'yi çekiştirmek için bir yemek yememiz gerektiğini söyledim. yemek davetimi kabul etti ve biz sabaha kadar yanni'yi itin götünden çıkarıp, taj mahal'ın tepesine koyduk."

paragrtafta anlatım bozukluğu içeren cümleyi bulunuz ve bu cümleyi anlatım bozukluğu yaratmayacak şekilde kullanıp, tartşınız. neden?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home