ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Thursday, May 25, 2017

Huzurum ve an'ım için, çavlanlardan dizginlenemeyen büyük coşkuma sarıldım.
Fümeroldum belki ve selam durdum oyuntuma.
Usulüne göre patlamak için bir vesile buldum. 
Volkandım, volkanım hala ve istikrarlı bir kor oldum, daima. I'd rather be liberated, I find myself captivated. 

Şimdi dağın eteklerinde bitkin halde, sereserpe uzanmış sönmeyi bekliyorum. Büyük soğuma gerçekleşince, ortalarda görünmesem de olur. Zaten bütün ihtişamımı derebeylikler bile gördü. Yok olmuş gibi yapmak en iyisi. I funneled the fear through my ancient eyes.

Koynumdan aşağıya akan lav,bu bastıramadığım enerji. Özünde sakin biriydi diyecekler arkadaşlarım. Yarı karanlık flash-tv setinde, belki olabilir. Bunları düşünmek bana düşmez. I just want to love you in my own language

hamdı, pişti, söndü.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home