ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Tuesday, April 18, 2017

Ersen ve Dadaşlar aman tertip can tertip diyerek salondan içeri girdiler.

Ersen için annem "deli bu adam, deli raporu var, bak odanın duvarına çerçevelettim, astım" derdi.

Adamın deli olduğu bilgisi nedeniyle ürktüm ve çığlık atmaya BAŞLADIM. "ANNECİM ERSEN BANA TERTİP DİYOR!", dedim.

Annem hergün düzenli olarak gözleme yapan bütünlükçü bir Anadolu kadınıdır. Biz oğlumuzu sokakta bulmadık diyerek Ersen'i terapi odasına götürdü. Ersen odaya girerken bile "AMAN TERTİP CAN TERTİP" diye bağırıyordu.

Bir süre çıt çıkmadı odadan, o arada evimizin salonu muayenehaneye dönüştü ve odanın ortasındaki camlı dikdörtgen sehpanın üzerinden bir gezi dergisi alıp okumaya koyuldum. Derginin sonlarına doğru ERSEN ile ilgili bir yazı vardı. Son zamanlarda ORTA SINIF evleri ziyaret ettiği ve bir tür sinirsel bulaşıcı hastalığı yaymaya başladığına dair söylentiler olduğu yazılmıştı. Bunu okuyup dehşete düşmemle, kapının açılması bir anda oldu. Annemin sesini duydum. Bağıra bağıra BANDIRA BANDIRA YE BENİ'yi söyleyerek sokak kapısını açıp dışarı çıktı. ERSEN'i aradım evin içinde; sönmüş bir balon gibi pörsümüş, bir deri bir kemik kalmıştı. Benim biricik Anadolu kadını ANNEM Ersen'in ruhunu ömmüş, ne hallere getirmişti. Bu noktadan sonra içinde ERSEN'in ruhu bulunan annem hala ANNEM miydi? ANNEM bir ne idi?

Kafamda dehşetli sorularla ANNEM'i aramak için sokağa çıktım. Evin karşısındaki büfeye girdiğimde bakkaldaki iki ikişinin de SUAT SUNA olduğunu farkettim. İki adet SUAT SUNA,YONCA EVCİMİK'e dönüşen bir anne ve bir det pörsük DADAŞSIZ ERSEN. Sokağa çıktığımda başım dönmüş yığılmışım. Hastanede gözümü açtığımda Mafre genel sigortanın çalışanları bana sağlık sigortamla ilgili sorular soruyorlardı. 3 kişiydiler ve tamamı SERTAB ERENER'di.

a) seküler bir hayat bundan böyle mümkün mü?
b) Farklılıklarımızla değil benzerliklerimizle bir oydaşma olabilir mi?
c) ERSEN'e anne mi demeliyim?

etyen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home