ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Wednesday, March 28, 2007

Israr

Uykulu olmak mı uykusuzluk çekmek mi? Ha ne dersin buna?
Uykulu olan kişi uyumuşta uyanmış gibi de, uykusuzluk çeken sanki hiç uyumamış insomniac olmuş kişi gibi gibi, aman ne bileyim.. Bana ne be?

Ama bu konuda en bilgili kişi sizsiniz dediler, ben buna inandım da geldim. Olmazsa ne yapsak?
Ben biraz daha emin cevaplarla anlatayım. Uykusuzluk çeken kayışı koparmıştır. Uykulu olan miskindir. Şirinedir mesela.

Zor durumumu görerek cevaplıyorsunuz sorularımı, bu kabul edilemez.. Tamam bırak bırak..
Olm valla en bilgili benim bu konuda, ya zaten bi konuda uzmanlaşamamışım. İlk defa böyle bi fırsat gelmiş, o-hooo--ooo.. Yaptığını beğendin mi? Bak alt dudağım düştü yine, sarkıttım dudağı bak..

Hay ben böyle dergi istihbaratın taa..
Ya uzatma işte, sor sen..

Ben sizi bu konuda bilgili sanarak geldim. Büyük hayal kırıklığı yaşadım. Olmaz soramam..
Sorsana bikaç soru, anlatırım ben sana..

Ben bilgili sanarak geldim bugün sizin yanınıza, ama bakıyorum konuyla hiç ilginiz yok.
Ben kendime güveniyorum bu konuda, sor sen.. Valla bak..

Son olarak, ben yanlış geldim sanırım. Sizi bu konuda uzman görüp geldim. Ama bakıyorum hiç alakanız yokmuş mevzuyla, yazık yazık..
Sor sen sor..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home