ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Friday, March 23, 2007

Filkete

Taksim mi Kadıköy mü?
Taksim.

Kadıköy'e ulaşımınızın daha kolay olduğunu biliyoruz. Peki öyleyse neden Taksim?
Taksim çünkü.

Taksim'deki kalabalıktan zaman zaman ben ürküyorum. Siz ürkmüyor musunuz?
Kalabalık içindeki yalnızlıkları destekliyorum. Ürkecek bişi yok.

Kadıköy'de acı tatlı bir çok anınızın olduğunu biliyoruz, Taksim'de de bu böyle mi?
Önemli olan Taksim ya da Kadıköy değil. Önemli olan devletin bekaası ve milletin refahıdır. Döviz girmesi lazım ülkeye, o dövizi ben mi sokucam sanki? Taksim'de benim toprağım, Kadıköy'de..

Kadıköy mü Taksim mi?
Kadıköy.

Anlaşıldı, sizin bug belli oldu. İlk sorulanı cevap olarak veriyorsunuz.
Hayır, eşeğin ziki.. Yani önemli olan bişi yok..

Ben röportajımda hiççilik yaptırmam. Adam olun.
Tamam, Taksim o zaman..

Son olarak Taksim'e bugün çıkacaklar için ne önerirsiniz?
Ilık süt içsinler, yamuk ip atlasınlar, işlerini iyi yapsınlar. Başarı zaten geliyor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home