ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Wednesday, March 14, 2007

Bilgisayar geğirmesi (harddisk)

Oturup konuşmak mı güzel, kalkıp oynamak mı?
Yerine göre her türlü müziği dinlerim. Kulağıma hoş gelene kadar dinlerim.

Oturup konuştuğunuz inasnlar her zaman arkadaşınız olmak zorunda mı? Anlamıyorum yani..
Geçen gün bankta oturan teyzeyle horon teptik. Sonra bana Avusturya'daki kızının başında çıkan çıbanı anlattı. Beni atlatıp kızını aradı. Kızına beni anlattı. Tele konferans yöntemiyle Avustruyadaki kızıyla dans ettik. Oluyor böyle şeyler.

Kalkıp oynamadan önce tam olarak ne düşünüyorsunuz?
Havuç bahçelerini düşünürüm ekseriyetle.

Otururken oynamayı ve kalkarak konuşmayı ne kadar ilginç buluyorsunuz?
Bence siz çok sıkıcısınız.

O-oooo oooo mastika mastika, sigarası malbora ne anlama geliyor?
Gülüp geçiyorum bu söylentilere, asılsız hepsi. Benim alnım açık, dizim pak. Unlu mamul.

Son olarak kalkıp oynadığınıza pişman mısınız?
Ben hayatta hiç birşeyden pişman olmadım, yalnız bu röportajdan emin değilim.

1 Comments:

Blogger steerpike said...

yuh ki ne yuh? ne yuh? yuh

4:15 PM

 

Post a Comment

<< Home