ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Sunday, February 11, 2007

cuma günleri çıkmak

cuma günleri dışarı çıkmak haftasonunu uzatıyor.
perşembe günleri tuvalete çıkmak insanı rahatlatıyor. genelde rahatlatır..
salı günleri köpeğimi gezdirmek için çıkmak hücrelerime nefes aldırıyor, stoplazmayı mutlu ediyor.
çarşamba günleri haklı çıkmak tırnaklarımı uzatıyor.
pazar günleri asansörle yukarı çıkmak yaşama azmimi arttırıyor.

cumartesi taksime çıkmak giderek daha da sevimsizlişiyor.

Sevim sizseniz, sevimsizsiniz. Adı sevim olanların ailelerinden özür diliyorum okuyucu. Bir insanın adını sevim koyunca sevimli mi olacağını düşünüyorsunuz ey ahali? Tapaj hatasısınız hepiniz.

cuma günleri çıkmak ömrü uzatıyor.

1 Comments:

Blogger etyen said...

pitcim
gözümün nuru
kadim arkadaşım..

yorumun beni çok sevindirdi, çarşamba çıkmalarına bayılıyorum. ancak ertesi gün ram'den yiyorum.
perşembe çıktığımda, sabırsız olduğumu farkediyorum evet..
cuma çıkıtğımda "bir başka gece" formatında bir duruluk, ertesi günün iş sıkıntısını üzerimde hissetmeden gönlümce cıvıtabileceğimi (cıvıtabıl)biliyorum.

öğle yemeğine çıkalım evet tuğçecim, bir çarşamba çıkması kadar etkili olacağını düşünüyorum.

öperim çok..

12:36 PM

 

Post a Comment

<< Home