ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Monday, February 19, 2007

ne alınsan bi milyon.

Telefon çaldı..
Arayan Kazım'dı.. Hani şu saçları dik dik olan. Tüm Kazımların saçları dikdiktir.
Bahamalar'dan geldiğini, cv'sini Hayrilere bıraktığını, geirken de 2 kilo portakal getirdiğini söyledi. Ben severmişim..
O tarihlerde yürüyerek Edirne'ye kadar gider, Edirne'den de deniz yoluyla Romanya'ya gidip balık ekmek yerdik. Savaş yıllarıydı, detant dönemiydi. Tek kutuplu sistem henüz yoğidi.
Nevizade'den iş teklifi gelmiş, yer düzlemine paralel bir kıskançlık yapıp soluğu Kazım'ın yanında aldım. Nedir lan bu iş? Benim haberim olmadan Bahamalardan neden döndün dedim. Pis adamdı Kazım, beni morartırcasına ses etmedi, arkasını döndü ve sosis oldu.

Yedim sonra Kazım2ı ama keşke 2 kilo portakalı verseydi önce.. Bulamadık portakalları, Nevizade Abi'de işi bana verdi ayrıca. Ama ben dikiş tutturamadım, sevmem düzenli işleri.

Güpgüpleri güpgüpgüpgüp. Hiç güpgüp güpgüpgüpgüp.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Interesting to know.

3:05 PM

 

Post a Comment

<< Home