ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Sunday, February 18, 2007

Tercihler..

Lahmacunu pizzaya tercih ederim.

Niye?

Çünkü lahmacun zariftir, lahmacun incedir.
Ve.. Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.

Eğer lahmacun için bir bedel ödemem gerekirse, öderim..
1buçuk milyonmu, ödedim. Bahşiş de verdim hem..

Lahmacunu güzel yapan nedir?
Elbetteki içine konan soğandır, maydonozdur. Limon kesinlikle konulmaz, lahmacun mundar edilemez.. Ev sınırları içinde lahmacun bir bütündür, bu lezzet bozulamaz.

Neden lahmacun?
Çümkü lahmacun yuvarlıktır.

Neden pizza yemeyi tercih etmiyoruz?Çünkü pizza kalın hamurludur.

Lahmacun için yaptığın en büyük çılgınlık nedir?
Bir gün (bugün) eve 12 adet lahmacun siparişi verdim. Evime kadar gelen motorlu kuryeci lahmacuncuya 3 YTL bahşiş verdim.

Neden lahmacun?Çünkü lahmacunun doyumsuz lezzeti var. İncedir lahmacun..

Pizza yersek kilo alır mıyız?
Bilmiyorum..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home