ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Sunday, March 25, 2007

Ulusa Sesleniş

Değerli Blogçular;

Şimdi burada yeni bir blog yazıyor olacağım. Hepinize mutlu ve kutlu olsun..
Bugün bu ülkede yaşayan her bir fert farkında olmadan zor bir sınavdan geçiyor.
Nedir bu sınav?
Söylemiyorum bu sınavın ne olduğunu.
Ama şunu iyi bilin, yüzümüzün akıyla çıkmamız gerek bu sınavdan.
Hayat bir oyun diyorlar. Hayat bir sınav diyorlar.
Doğrudur, inanırım. Ancak;
Çocuklarımız süt içmiyor. Yatmadan önce dişlerini fırçalamıyor ve iyi geceler öpücüğü konusunda kararsızlar. Hemen zıbarıp yatma derdinde veletler.
Çocuklarımıza, gerektiği gibi terbiye vermiyoruz.
Eğitim sistemini siz, sindirim sistemi mi sandınız?
Sindirebildiğine geğiren, sindiremediğini önce öğütmeye çalışıp, daha sonra oniki parmağa yollayayım da, çaresine o baksın diyen, dedirten?
Hayır sevgili dostlar, hayır.. Çocuklarımız yarışatı değildir..
Onlar denizatıdır. Bir denizatı kadar süperdirler.
Hayatları sınav olmuş bu zihniyet için böyle bir girişi uygun gördüm.
İşte bu insanlardır ki; hemen her dakika bir sınav diye diye bize hayatı zehir ediyorlar.
EŞŞEKOĞLUEŞŞEKLER!!

Değerli Eşşekoğlueşşekler!
Lütfen bizim yaşama alanlarımızı daraltmayın.
EŞŞEKLİĞİN LÜZUMU YOK!
Hayvanlar! İtsiniz hepiniz. Biraz rahat olun lan, lütfen olm..
Hayat çok güzel inanın bana, hırsın alemi yok, kazan kazan nereye kadar lan?
HAYVANLAR!!!
Ben bu kadar laf ettim, eğer yine de anlamıyorsanız;
EŞŞEĞİNTORUNUEŞŞEKLERSİNİZ!!

Hadi dağılın şimdi, nankörler..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home