ladesim lades olsun, türkiye çöl olmadan..

Friday, December 22, 2006

yağ

kuzu şiş sendikasında adamlarım var. yaşatmam sizin gibi işverenleri bilesiniz. benim diğer kebapta adamlarım var. hayır karnım acıkmadı, her cümlenin içinde mangal kokması, et kokması, soğanlara yatmış bifteğin azıcık yanan kenarından akan yağ, bunlar benim kalemim değil.. hayat bu kadar adil değil, çöp şişin yendiği umut ocakbaşı güzel bir yer. sendika da buraya bağlı zaten. dur anlatayım. hayır acıkmadım tekrar söylüyorum. zaten acıksam da bunları yememem lazım. 121 kiloyum ben. karnımda da göbek pamukları var. göbek pamuk

dün milliyet basında güven demiştim. banu güven'in kocasıdır kendisi. bunu da eklemek istiyorum.

artık nereden hangi dereden ne getiren van vonderen ise, çıksın gelsin ve bugün bitti, bugünü kapatıyoruz.. kepenki indiriyoruz desin..

bronx'a akbil basmakla ilgili olayı bugün deneyeceğim.

2 Comments:

Blogger Gorg said...

hayırdır işalla volkan beycim

7:43 AM

 
Blogger etyen said...

hayır hayır..
cumagünü ya ondan böyle oluyo, kendi halime bırakın beni görgcüm.

7:50 AM

 

Post a Comment

<< Home